Akhisar Namık Oğul Ortaokulu’nda, eğitim hayatını öğrencilerine ve mesleğine adayan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Mustafa Kuzucuk için emeklilik dolayısıyla duygu dolu bir uğurlama töreni düzenlendi.
Okul idarecileri, öğretmenler ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirilen törende zaman zaman duygu dolu anlar yaşandı.
Okul Müdürü Feyzullah Doğru, yaptığı konuşmada Mustafa Kuzucuk’un yıllar boyunca yalnızca bilgi aktaran bir öğretmen değil; aynı zamanda yetiştirdiği nesillere örnek olan, sevgi ve saygıyı yaşam biçimi hâline getiren kıymetli bir eğitim neferi olduğunu ifade etti. Meslek hayatına kattığı emekler ve okula sunduğu değerli katkılar dolayısıyla kendisine teşekkür ederek emeklilik yaşamında sağlık, mutluluk ve huzur dileklerini iletti.
Akhisar’ın duayen eğitimcileri arasında gösterilen Mustafa Kuzucuk, görev yaptığı yıllar boyunca sayısız öğrencinin hayatına dokunarak mesleğini özveriyle yerine getirdi. Tören boyunca öğrencileri ve meslektaşlarının kendisine gösterdiği sevgi ve vefa, duygu dolu anların yaşanmasına vesile oldu.
Öğretmen arkadaşları “Namık Oğul Ortaokulu ailesi olarak, kıymetli öğretmenimiz Mustafa Kuzucuk’a eğitim camiasına yaptığı değerli hizmetlerden dolayı gönülden teşekkür ediyor; emeklilik hayatının sağlık, huzur, mutluluk ve sevdikleriyle birlikte geçireceği nice güzel yıllarla dolu olmasını diliyoruz. Emekleriniz, yetiştirdiğiniz öğrencilerde yaşamaya devam edecek. Yolunuz da bahtınız da daima açık olsun, kıymetli hocamız” dediler.